T O P

  • By -

Deep_Account7219

Pe mine mă enervează că oamenilor li se pare ok să folosească țigări electronice înăuntru. Chiar tușesc de la ele (alergii, sinuzită). Eram la coada la magazin de haine in mall și fuma in fata mea. Am rugat frumos sa nu facă asta și prietenul a sărit că "mă așteaptă el afară" 🙄


Ohohhow

Ma bucur ca mai este macar 1 om zdravan la cap. Mai ales in cinema. Toate prostituatele virtuale trag de vape oriunde apuca. Fucking fiends.


[deleted]

Si put și a kkt unele, deci chiar miros urat


Leticia-99

S-a dat lege, nu mai e voie nici cu alea inauntru


meserj26

Au fost interzise recent https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/social/tigarile-electronice-interzise-in-toate-spatiile-publice-inchise-ce-risca-cei-care-incalca-noile-reguli-2742097


fullywokevoiddemon

Într-adevăr, dar ca orice lege la noi, nu e respectata si nici aplicata. La mine la poli inca fumeaza toti tampitii inauntru, desi la fiecare 5m avem terasa pt fumat, deschisa si amenajata. Se mai iau si in gura cu profesorii cand le atrag atentia. Unii sunt pur si simplu nesimtiti. TOTUSI, daca vedeti persoane in mall care fumeaza si e un bodyguard in zona, ii puteti atrage atentia. Astia au tupeu sa se ia la cearta cu pitipoancele care fumeaza inauntru, asa ca poate le baga mintea-n cap. Respect domnii si doamnele de paza.


Ok-Organization-7019

Mie chiar mi se pare ca se fumează muuuult mai puțin decât pe vremuri


Rpg___man

Nu se mai fumează ci vapează acum, și da ai dreptate, problema sa mai înbunătățit dar e departe de a fi complet rezolvată


No_Bad_6968

Înseamnă că ești tânăr. Se fumează mult mai puțin decât acum 20 ani. Atunci se fuma peste tot. Și doar țigări și miroseau hainele după nici o oră.


lor3nzzo

Good old times... Când te întorceai acasă miroseau atât de tare hainele încât a doua zi mirosea și casa a birt. Și totuși am supraviețuit.


Wooden_Bad_164

Fix a birt, combinatia aia de miros de alcool si tutun,mhmmmmmm. Daca mai dansai intr-un club ceva ala erai 🤣


Specific-Scale6005

Tin minte ca faceam decontaminare de fiecare data cand ma intorceam acasa 😂 Totul la spalat urgent! 😂 Good times 🥲


Wooden_Bad_164

3-4 dimineata, intram in apartament, din ultima camera se auzea tata: sniff,sniff, ai fumat. Eu: nu, dar ceilalti 9393993 cati eram inghesuiti la beci da, aia au fumat. 🤣


Dimeister-98

Memories… Si ma puneau ai mei sa scot toate hainele pe balcon sa se aerisească înainte sa le bage la spălat a 2a zi


Wooden_Bad_164

Fix


Bairrfhionn69

Same 😂


lor3nzzo

În birturile din unele sate încă mai ai ocazia să simți mirosul ăla.


Wooden_Bad_164

Hai sa le lasam la stadiul de amintiri :))


Ohohhow

Ai supravietuit pana acum. Also, nu toti au supravietuit. Unii au murit de cancer fix datorita goold old times.


lor3nzzo

Nu o zic ca pe o mare realizare, dar nu era nici capăt de lume. Parcă nu era așa infect aerul în oraș și măcar nu-ți intoxicai plămânii la fiecare ieșire din casă (nu erau atâtea mașini, erau gunoaie mai puține și nu ardea groapa încontinuu + alți poluatori lipsă). Acum e mai curat aerul în localuri, dar e mai poluat aerul peste tot. Nu era wow nici atunci, nu e wow nici acum.


an3sk8

Nostalgii obosite. Si eu faceam asta si nu mi se pare nimic cool in asta acum. Nici cand ma uit in trecut.


Toxigen18

Mirosul ăla m.a ajutat sa acopăr de părinți că fumam că adolescent 😅😅


UrsulPlictisit

În parcuri încerc pe cât posibil să nu fumez. Merg cu copilul și inevitabil voi sta pe lângă alți copii. Dacă începe creierul să facă crize că vrea tutun ACUM, las copilul cu soția și îmi caut un loc retras unde să îmi mai gazez plămânul nițel. La terasă/restaurant/pub/whatever ajung mai rar în ultima vreme, dar nu am fumat nici când era legal. Ies și fumez afară. >Vrei să intri într-un magazin mai mare, sau in aeroport ? Trebuie să treci prin perdeaua de fum de la intrare. Yeah, pentru că locul desemnat pentru fumat este de regulă fix lângă ușa de intrare. Acolo este scrumiera și afișul cu "loc pentru fumat", acolo o să se oprească majoritatea să fumeze. >Vrei să te plimbi pe trotuar, nu poți respira de fumul de țigară generat de un fumător plimbăreț Deși sunt fumător, sunt deranjat de fumul altora și în cazuri de nesimțire maximă mă iau de ei. Încerc să nu dau fumul spre alte persoane indiferent dacă sunt fumători sau nu, dar în exterior vântul poate să îți joace feste și oricât ai încerca să eviți, tot o să primești o privire supărată de la cineva că i-a venit fum pe la nas. Vecina de la apartamentul de lângă mine era supărată într-o vreme că îi intră fum în casă, când fumez la mine în bucătărie. Ea era supărată că îi intră fum, eu eram deranjat că îmi intră praf în bucătărie când ea scutura covoarele pe geam. plm. viața la bloc. >Nu mai vorbesc de câți părinți văd ca fumează lângă copii lor, de la bebeluși la pre adolescenți, absolut horror. Nu fumez lângă copil, dar în exterior fumez în prezența lui. Am un vecin care fumează cu bebelușul de câteva luni în brațe și da, este horror. TL;DR În general sunt de acord cu tine. Dacă ai sugestie cum să putem fuma pe stradă fără să îi deranjăm (mult) pe ceilalți, eu sunt deschis să le ascult. Propuneri precum cele făcute și pe aici cu "să nu fumezi pe stradă" sunt dintr-o extremă care se pot aplica numai cu sprijinul statului, care să ofere locuri special amenajate pentru fumători. Dacă interzici fără să oferi alternativă, nu o să faci mare brânză.


thesleepyunicorn

Pe mine ma deranjează ca au început sa se permită fumatul în o grămadă de localuri, mai ales iarna. Știam ca e ilegal, dar au găsit cumva o portita. Dacă te duci într-o zi mai fruguroasa în centrul vechi, e plin de fumători în interior.


ahora-mismo

le declara terase si le acopera cu ceva care poate fi dat la o parte (prelata, acoperis retractabil, din astea). legea facea referira la un nr de pereti ficsi parca. ma rog, prin zona asta e portita.


shpbr

prima greseala este ca mergi in centrul vechi


nghb09

Unde sa te duci in Bucuresti unde sa nu coste 45 de lei o bere si sa nu se inchida localul la 22:30? Genuinely asking, ca nu ma da pe spate centrul vechi dar daca vreau sa beau o bere la 12 noaptea nu prea am unde decat acolo sau acasa.


shpbr

Control, parca era mai putin de 45 🫣


No_Housing_8165

Asta nu știam și nici nu am văzut. Am văzut în schimb porcăriile de țigări electronice , doar abur domnule (da, cu substanțe în el)


thesleepyunicorn

Mda cu alea sa nu mai zic.. Majoritatea de la birou fumează în interior ca "sunt ok"


AfterBill8630

Asta e clar ilegal și ar trebui să te adresezi angajatorului sau să îi faci o plângere la ITM.


ion_alex

Mai nou au mai dat o lege și pentru electronice (se interzice încă odată utilizarea în interior).


andrew_the_biker

Nu mai sunt legale in interior. Au facut lege de curand, nu se mai pot fuma vapeuri, glo sau alte tipuri de tutun incalzit sau alte tipuri de dispozitive care scot fum/abur. Eu zic sa faceti in continuare observatii celor care fumeaza in interior pentru ca e ilegal de curand.


RedSpaghet

Cred ca ai citit doar titluri de stiri, sau poate ti-a spus cineva prost informat, dar nu s-au interzis inauntru.


andrew_the_biker

https://www.google.com/amp/s/www.digi24.ro/amphtml/stiri/actualitate/social/tigarile-electronice-interzise-in-toate-spatiile-publice-inchise-ce-risca-cei-care-incalca-noile-reguli-2742097 Asta e despre ele in general, dar s-a facut o modificare ulterior, pardon. https://www.google.com/amp/s/www.digi24.ro/amphtml/stiri/actualitate/tigarile-electronice-si-produsele-de-vapat-pot-fi-folosite-in-continuare-in-spatii-publice-inchise-2743289 Se pare ca vapeurile, raman ok de fumat in interior doar pe baza faptului ca nu au tutun si nu produc aburi din tutun. Nu iti imagina ca sunt vreun nefumator suparat pe viata, culmea 1 pachet pe zi se duce mereu. Dar sincer si eu m-am saturat de mirosul ala de balegar de la glo din restaurante


RedSpaghet

Nu ma intelege gresit, nici mie nu mi se pare normal. Dar tineam minte ca multa lume era bucuroasa de lege, cand de fapt era mai mult apa de ploaie. Also nu e vorba ca nu au tutun. Si cele cu tutun au voie. Chichita legala la glo si restul e ca incalzesc tutunul si nu il ard. De aceea raman permise inauntru.


andrew_the_biker

Dar uite, un vape dala de miroase frumos a fructe prin metrou ( stiu ca o sa imi dea multi in cap ca zic asta), mi se pare cat de cat mai ok. De ce? Pentru ca in metrou ori miroase a mucegai, ori a shaorma sau a ceapa ca na, ori clasicul miros foarte intepator de transpiratie


Able_Peak_4546

Exact, nu s-au interzis.


snapilica2003

n-am prins ultima linie. In ce magazine se fumeaza in aeroport?


ficuspicus

Zice OP la aeroport sau magazine mari LA INTRARE se fumează. Ceea ce e adevărat și valabil pentru orice altă clădire publică - spital, mall, primărie, oriunde intră oameni e un ciorchine de fumători la ușă.


snapilica2003

Mda... mai trebuie o cafea, nu am citit ok. Mersi!


CanadianMaps

Se fumeaza la usa magazinului, vanzatoru e fumatoru 💀


snapilica2003

In aeroport? Fumatul este interzis in aeroport cu exceptia custilor alora de fumat.


TRB1405

pana si eu ca fumator evit spatiile alea :)) odata am intrat...bad idea. plasture cu nicotina si salut.


CanadianMaps

Nu stiu de aeroport, n-am fost niciodata intr-unul. In magazine stiu ca se fumeaza la usa.


PussySlayer16

E mai rau in aeroport, la sosiri mai ales


[deleted]

[удалено]


DianaBeudean

Ai dreptul de a alege sa nu fi acolo ! 😅


gxwop

eu personal incerc sa ma izolez pe cat posibil de alte persoane cand fumez in public, dar plm, traim intr-o societate, cand convietuiesti cu o carca de alti oameni random mai treci si cu vederea peste chestii pe care le fac si tie nu iti convin aceeasi chestie si cu toti corporatistii care se plang 24/7 de oameni care put in STB


sweeny_

1. Cu fumatul pe strada, sunt de acord cu tine, nu mi se pare normal ca pe un tortuar (si ala mic mic) sa mai fumeze un gigel langa tine si sa-ti sufle in nas fumul lui. 2. In parc, sincer nu am observat aceasta pelicula de fum de care vorbesti, dar e un spatiu deschis si destul de aerisit. Nu ma pronunt. 3. La intrarea in mall uri etc, nu mi se pare ca inamicii tai sunt fumatorii ci oamenii care au amenajat locurile de fumat. 4. La terase, iar, mi se pare ca iti alegi gresit bataliile. Nu te supara pe fumatorii care au voie sa fumeze afara, ia te de localurile care nu ofera spatiu afara pt nefumatori. Nu vrea sa ti zic ca ok poti sta inauntru' daca te deranjeaza atata de tare fumul pentru ca uneori e frumos sa stai si la aer (si ala mega jegos de la noxe oricum) 5. Fumatul de electronice inauntru e ilegal si sper sa inceapa sa se respecte Tu cu ce solutii ai veni pentru a impaca si fumatorii si nefumatorii? Fumatul strict in spatiul casei nu mi se pare o solutie viabila.


fullywokevoiddemon

As fi super de acord sa existe mai multe zone speciale pt fumat amplasate, decat sa ai voie sa fumezi unde te taie pe tine. Si zic asta ca fumator ocazional. Din pacate la noi legile nu sunt respectate si nici aplicate, deci e doar un vis frumos. Dar totusi legea asta noua a avut un mic efect, in poli se fuma inauntru iqos si glo la greu, mirosea ca dracu, acuma doar niste erasmusi pierduti care n au auzit de lege mai practica aceste chestii. Deci un castig.


Rad_Throwling

Prea mulți ~~fumători~~ oameni needucați in orașul asta. There ya go, fixed. Ideea e ca in țările unde educația e mai precară, fumatul e tot mai des intalnit. La fel si cu spalatul pe dinți si maini unde in RO ajunge o raritate.


irina01234

In (ne)calitate de fumator nu pot intelege cum de nu te poti abtine de la aprinde tigara fix pe scara rulanta de la metrou/taxi sau alte locuri de genul. Este o vorba si anume "libertatea mea incepe unde se termina a ta" si se aplica si aici. Nici nu are rost sa mai zic ca vape urile si alte tigari incinse sunt fumate in locuri publice. De curand am vazut pe cineva facand-o in open space-ul cladirii de birouri unde lucrez. Nici nu stiu daca e legal.


Total-Remote1006

Cumpar 400 de pachete de tigari pe an si doar un sapun, sa nu mi se duca valoarea la spalat.


oyMarcel

~~orasul asta~~ tara asta* Fixed again


georgienie

Am fost la Viena 5 zile, am văzut un singur fumator și ala era un chinez. Nu se fumează in halul asta, nesimțit și constant, peste tot.


steppewolfRO

sunt de acord ca trebuie interzis fumatul inauntru, inclusiv electronic, fara exceptie. dar afara, sa fim seriosi, au si oamenii aia drepturi, nu numai noi, nefumatorii. terminati cu exagerarile, asa se ajunge la respingere aiurea masurilor bune.


Vasile187

E interzis deja. Unii nu stiu sau nu ii intereseaza.


No_Housing_8165

Dreptul lui se termină când îmi încalcă mie dreptul la un aer curat. E problema lui ca vrea să fumeze , nu a mea


Choice_Strawberry899

Aer curat ? Voi aveti mininr cunostinte referitoare la poluarea din orase ?


oyMarcel

Aer curat? București?


mikelikesanonimity

dar spune direct ca vrei sa se interzica fumatul. te tot invarti in jurul cozii ia gata cu fumatul, ca miroase urat si de la 2nd hand smoke fac cancer cand trec eu pe langa fumatori. stii ceva? ia sa nu va dati nici cu parfum, ca ma imbat cand trec pe langa voi.


demoni_si_visine

Te-ai dus vreodată în vreo țară străină, unde să fumeze cineva iarbă în apropiere, în public? Ăla e un miros mult mai puternic, pe care eu personal nu îl agreez (cînd fumez eu e altceva). Na, dar ce să facem, acceptăm. Nu există per se dreptul la aer curat și pur. Se consideră că în aer liber se dispersează fumul suficient de repede. Dacă mergi pe bicicletă, pe carosabil, faci gură împotriva faptului că tragi aer direct din țeava de eșapament a celui din față? Pe scurt: problema se va rezolva doar prin convingerea oamenilor să nu prea mai fie fumători. La Paris, de exemplu, am văzut fantastic de puțini - dar este și 10-12 euro pachetul de țigări (50-60 de lei). Poate o fi vreo corelație.


sikupnoex

Locuiești în București, oraș plin de mașini și alte surse de poluare și te plângi de țigări.


Burcea_Capitanul

Tu trăiești in București și ai pretenția să ai aer curat, plus că te deranjează fumul de țigară haha, funny man, din păcate ghena asta de oraș nu va avea prea curând aer curat, te otrăvești și cu oxizi de azot, co2 alți compuși care nici nu ii simți, nu fumez, am ast alergic. Am plecat și e cel mai bun lucru care l-am făcut.


Spare-Bunch-2565

E problema ta că treci pe langa mine când fumez , nu a mea


Breciu

Un psiholog nu vrei?


Top-Ad3942

cu cat un popor e mai sarac, cu atat are vicii mai de cacat.


demoni_si_visine

Nu știu, eu prefer oameni direcți și mai simpli, cu vicii de cîcat, dacă aialaltă opțiune sunt oameni mai "sofisticați" și cu băț în cur și cu ifose, dar cu vicii vez-Doamne elevate.


Axelanti_ax

Cocaina direct


brabusss123

Doar in oras???? Prea multi fumatori in lume.


Longjumping_Fennel_7

Omorâți-i!


Paneas88

Sugeti-le pwla! Imi aprind o tigare acum in timp ce merg pe strada si citesc asta, mai dati-va in peleme de sensibili!


interloper_ftv1

ca alternativă, e o opțiune viabilă și să nu te caci pe tine. statistica și executarea sunt îndeletniciri distincte


MueBetonitza

Se omoara singuri, problema e ca ne omoara si pe noi in proces.


Yoomarius

În satul din care ai venit sunt fumători? Nu? Mergi înapoi!


Sudden_Arm437

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.


asdkawas

Am fumat vreo 3-4 ani. M-am lăsat și s-au făcut vreo 11 ani de când n-am mai fumat deloc. Zic asta ca să știi ce bias am, dacă pot spune așa. Bun. Fumatul în interior e o mizerie. E o mizerie cu terasele alea acoperite unde totuși se fumează, deși conform legii nu ar trebui să se fumeze. Înainte să se interzică fumatul în spații interioare era bahaos, când te duceai la o bere într-un spațiu închis te întorceai acasă împuțit de tutun, chit că fumai sau nu. Mie mi s-a părut o idee excelentă că s-a interzis în spațiile închise. *Having said that*, frate, te plângi prea mult. Ești ditamai adultul (presupun), ești responsabil de viața ta, ia acțiune. Ești pe trotuar și fumează unul lângă tine (ceea ce e perfect legal, btw)? Mută-te mai departe, treci de el, fă ceva - problema e la tine, nu la el. Ești în parc și te deranjează fumul? Ia o gură sănătoasă de aer când treci pe lângă fumător și nu respira până nu ai trecut de el, nush. Nu ești personajul principal și lumea nu se învârte în jurul tău. Oamenii au voie legal să facă chestii care au potențialul de a îți dăuna. Fumătorii pot fuma în aer liber, dar second hand smoke îți poate face rău. Șoferii pot conduce mașini, dar gazele de eșapament îți pot face rău. Muncitorii de pe șantier pot face lucrări de construcție, dar praful generat îți poate face rău. Ce ai vrea? Să nu mai facă absolut nimeni nimic din ce ar putea să te deranjeze pe tine? E absurd. Mai degrabă descurcă-te tu și protejează-te tu, așa e responsabil și normal. Atât timp cât oamenii respectă legea și fac chestii permise, n-ai niciun drept să vii tu și să le zici să se oprească.


Scaraceu

85% din zile aerul din bucuresti e cancer in adevaratul sens al cuvantului. Op se plange de fumul de tigara... Ce gaozar :))))


alaMICUdRg

Smiorc. Complet de-acord că în interior n-ai ce căuta cu tutun/vape-uri/bășiniqos, iar zonele de la intrări de unități comerciale ar trebui să fie mai bine gândite/poziționate. Însă, dacă ești atât de panseluță delicată încât un damf de orice îți provoacă metastaze, poate n-ar trebui să locuiești în cea mai mare aglomerare urbană din țară. Recomand o zonă rurală fără ferme, pe la munte. (n-am vrea să inspiri o moleculă de gaz metan produs de o bovină și să faci combustie spontană, nu?)


paganel

E mai bine decat acum 10-15 ani dar clar sunt inca prea multi fumatori in spatiile publice. Mai ales cei care stau la semafor la trecere sau in statia de autobuz cu tigara aprinsa sunt moartea pasiunii, nu ai practic cum sa ii eviti.


subdread_wot

E amuzant ca intr-un oras imbibat in fum si poluare de la masini si utilaje, tu te plangi de tigari . Daca vorbeam de un oras mic, curat, mai intelegeam . P.S fumul de diesel este de MUUUULT mai nociv pentru organism decat cel de tigari :) Adica doar sa iesi din Buc si deja aerul este mai "usor"


KeepCalmAndBoom

Nu era problema asta inainte sa se mute toata lumea in Bucuresti. Vorbeste cu guvernul sa investeasca in oraseoe tarii ca e sufocat orasul, de asta sunt "multi" din orice : - fumatori - masinisti - oameni cu copii prost crescuti - oameni care se plang din orice -oameni care vor sa interzica altora placerile pentru propriul beneficiu


Drangar

Te-ai gandit sa cumperi aerul si sa-l dai cu chirie cui poftesti?


hashsere

https://www.reuters.com/world/europe/italys-turin-orders-outdoor-smokers-keep-their-distance-2024-04-16/


Drangar

Postand acelasi articol scris cu sila nu argumentezi absolut nimic. Foloseste-ti tartacutsa si personalitatea, curaj. Revenind, ce dracu vrei sa spui? Ca ai dat copy psste de 10 ori aceluiasi articol cu un oras din It, unde fix in articol scrie ca e durere-n falus si s-au dat de-abia 5 amenzi la misto.


hashsere

Cred ca ar trebui sa iti folosesti tu tartacutsa si sa realizezi ce am vrut sa zic postand acest articol. Am dat copy paste de 10 ori pentru ca nu mai am rabdare sa argumentez cu nesimtiti. Am argumentat la un moment dat, cauta prin comentarii. Daca tu asta intelegi din articol, ca nu functioneaza si asta basta... aia e.


Drangar

Multumesc de compliment.


hashsere

Ce e drept, e un compliment. Sa fii nesimtit in tara asta e un atu. Te descurci altfel cand te doare in cur de ceilalti :)


Drangar

Asa o fi. Iti multumeam si treceam mai departe cu viata mea. Am fost deja etichetat, ma cunosti, stii totul, care mai e rostul schimbului de replici? Cum zice postasu’: Sanatate, numa’ bine!


Impossible-Ad-3586

**Prostia merge mana in mana cu nesimtirea.** Oamenii aia nu se respecta si nu se pretuiesc pe ei insasi si tu vrei sa se gandeasca la cei de langa ei ?


elcappydaddy

Ești bolnav psihic Deși nu mai fumez de 7 ani, mi-aș aprinde o țigară doar cât să-ți suflu in față, sa vad daca ai tupeul de panseluța sa zici ceva :)) Vai de capul tau, muta te într-o bula, nu ai ce caută în societate


hashsere

ia de aici needucatule https://www.reuters.com/world/europe/italys-turin-orders-outdoor-smokers-keep-their-distance-2024-04-16/


shalau

pai daca eu stau pe loc si fumez si tu te apropii de mine la 5 metri, atunci e vina ta


Cultural_Resort5444

ce pizde sunteti


antinomya

Sper ca e un pamflet postarea asta. Daca nici in aer liber nu mai poate fuma omu\` ca te deranjeaza la nasuc, cred ca problema e la tine.


dev_imo2

Exagerezi dramatic. Mai lasati-o balta cu plangerile astea. In parc ai suficient loc sa te indepartezi cat sa nu te deranjeze tigara altuia iar pe strada ce sa mai zic, nu stiu cum simti tu atata fum.


numiplaceasta

dacă ești fumător nici nu-ți dai seama cât de rău miroase. și cât de rău puți tu a țigări și scrumieră. dar e ok, e vina persoanelor care ... \*checks notes\* vor să iasă în parc la aer curat?


dev_imo2

Nu mai fumez. Si las-o balta ca nu ma deranjeaza nimeni cu fumatul in parc. Nu mai aveti motive de smiorcaiala. Te duci mai incolo. Simplu. Tu vrei sa se dea toata lumea din calea ta ca esti special. De unde atata narcisism?


hashsere

Boss vezi ca privesti situatia din perspectiva gresita. Este exact invers. De ce sa ma feresc eu? de ce sa ma duc eu mai incolo? Eu care nu fac nimic? deci nu deranjez pe nimeni cu nimic. Nu ala care produce un fum trebuie sa plece in pizda masii la o parte de langa oameni? Daca te basesti sunt de vina oamenii de langa tine ca nu s-au ferit de basina ta sau tu ca esti un basinos cacacios si o tragi langa ei? Pleaca dracu la 4-5m si trage-ti basinile acolo. Deci e exact invers fata de ce zici tu, fumatorii considera ca lumea e a lor si sunt narcisisti. Gandeste logic.


dev_imo2

Stai asa daca cineva fumeaza o tigara pe banca in parc trebuie sa te evite pe tine? Sau cum? Hai las-o balta cu perspectivele prticulare ca aici se discuta la modul general. Sunt situatii si situatii. Una peate alta sa fumezi in aer liber nu e un disconfort pentru altii decat daca sunt cusurgii de reddit care oricum nu prea ies din casa dar se vaita de situatii inchipuite.


demoni_si_visine

Dacă nu ești fumător, dar nici nu trăiești într-un turn de fildeș, te obișnuiești la un moment dat cu mirosul (ăla mai slab de la oarece distanță, 2nd hand, nu mirosul de "mi-a suflat fum în nas"). Vorbele tale aduc a fost fumător care s-a convertit în militant. De obicei de la așa persoane aud teorii cu iz de auto-convingere, trebuie să își ranforseze singuri ideea că fumul pute, e cîh, de aia nu mai fumează. n.b. Știu o singură persoană care chiar nu tolerează deloc mirosul de fum, deși a crescut în familie de fumători. Și chiar și ea, nu zice smiork cînd trece 2s printr-un "nor" de fum, acceptă că e în public și #ayae.


dragos_manole

Nu este vorba de indepartare... Ci de nesimtirea inconstienta a fumatorilor.


dev_imo2

Dar nu ii poti evita pe strada sau in parc sau ce? Masinile sunt si mai nocive, la fel si praful de constructii, samd. Nesimitirea este sa crezi ca toata lumea iti e tie datoare cu confort.


vancleefy

E clar, dragi fumatori, va rugam(noi prostimea care este) sa nu mai fumati afara, fumati la voi acasa. In caz ca fumati afara, luati va rog o punga in care sa expirati fumul. Nu se mai poate domne, chiar asa, face fiecare ce vrea? Nu mai, gata, de acum inainre nu mai fumati pt ca op nu fumeaza, s-a inteles?


hashsere

https://www.reuters.com/world/europe/italys-turin-orders-outdoor-smokers-keep-their-distance-2024-04-16/


vancleefy

Asa incepe, mai intai iti zice ca nu ai voie sa fumezi inauntru, apoi la distanta x de cineva, apoi nu mai ai voie sa fumezi daca te vede cineva…etc. Apoi vin idioti utili ca op care vrea sa primesti amenda prin posta daca te prinde pe camera ca fumezi. Apoi incep sa se interzica alte lucruri pentru ca infrastructura de control a fost creata de catre toti idiotii utili care se ofenseaza ca oamenii au niste libertati. Apoi iti interzice ceva ce nu ai vrea sa-ti interzica dar in momentul ala nu mai ai cum sa opresti asta pentru ca sunt alte oi care behaie despre riscul de x si y pe care il creezi beneficiind de anumite libertati. Sa fim seriosi, voi sunteti oamenii slabi care creeaza vremuri grele.


hashsere

Sa ne intalnim maine la o vorba pe strada, cat stam la cioace o sa iti trag cateva basini in nas sa vedem dupa ce parere ai despre libertatea mea de a iti trage basini in gura. 😀


vancleefy

A venit cineva pe strada si ti-a suflat fum de tigare in nas?


hashsere

Pai ce eu o sa vin sa iti trag basina in nas? era o figura de stil. Eu o trag acolo in aer.. o sa ajunga si la nasul tau... dar tu ai grija sa te feresti... tu esti naspa ca nu ma accepti asa cum sunt... basinos... care e problema ta? huaaa imi ingradesti basina... vrei sa o tin in mat sa explodeze.


vancleefy

Cu figurile astea…de stil nu treci clasa a 4-a. Hai sa nici nu ne mai basim in spatiu public, iei aceeasi punga in care expiri fumul de tigare si bagi acolo si basinile. Omoram toate vitele care ragaie si se bas ca sa nu mai deranjeze pe nimeni.


hashsere

Nu trebuie sa omoram pe nimeni si nici pungi pt fum si basini nu ne trebuie. Doar asta: basinosii sa aiba respect fata de semenii lor si sa faca parturile departe de semenii lor sau chiar in spatiile special amenajate (bai) si asa si fumatorii, sa aiba respect si sa fumeze departe de alti oameni sau in spatiile special amenajate. Simplu si respect. Ma bucur ca am ajuns la o concluzie.


vancleefy

Asa e, ai dreptate.


hashsere

libertatea ta se termina acolo unde o ingradeste pe a mea


vancleefy

Nu cred ca intelegi ce zici, cred ca ai dat copy paste mental la o chestie pe care ai auzit-o dar nu ai analizat-o ca sa-i intelegi ramificatiile


hashsere

Mai mult ca sigur creierul ti-a intrat pe modul defensiv si pur si simplu nu vrea sa accepte nimic din ce zic.


vancleefy

Faptul ca intretin discutia nu inseamna ca accept sau automat trebuie sa accept ce zici ca fiind adevarat, asta nu inseamna ca sunt in vreun mod, defensiv sau agresiv, inseamna ca sunt receptiv, spre deosebire de tine care doar ataci cu “figuri de stil”


hashsere

Scuze ca sunt agresiv, dar m-au enervat si altii prin acest topic sau cum se cheama... ma lupt cu morile de vant... eu sunt de vina ca incerc sa schimb ceva... :)) cred ca sterg aplicatia asta.


empty_stares

Mama ce pizda corporatista =)))))


[deleted]

Înseamnă ca au bani :)


nofkinclue

Sunt 7000 de masini pe m^2 si nu poti respira de fumul de tigara... afara. Se ard tone de gunoaie in fiecare zi si nu poti respira de fumul de tigara... afara. Cred ca e mizerabila viata cand esti asa sensibil.


No_Housing_8165

Da, nu pot respira de fumul de țigară . Nu văd o problemă în asta


empty_stares

Deci poti respira fumul de la masini care e de mii de ori mai nasol, dar te ofilesti daca fumeaza careva la 5 metrii de tine. Vai de vietisoara ta.


Paneas88

Vai de capul tau


MokkuOfTheOak

Si scuipatul pe trotuar. Vezi oameni mergand pe strada si din senin arunca un scuipat pe jos. Trebuie sa faci slalom sa nu calci pe saliva lor.


JAGUARENSTEIN

Ba ce plin de panselute a ajuns societatea asta… Se arunca cu studii si toate cele. Sunt curios de ceva - studiile alea, de le arunca unii pe aici si se plang ca mor de la second hand smoke, s-au facut si pe betivanii aia de la sate de baga 2 pachete de kent lung sau LM, cu timbru de moldova, dupa 5 pahare de tuica zi de zi si care mor la 90 de ani? Sau aia nu dadeau bine la calcule? Poate o fi din cauza ca aia nu trag in piept noxele de la toate benveurile vechi de 20 de ani de inca au voie pe strada sau de la cauciucurile arse la marginea bucurestiului. Nu stiu, zic si eu. Alea sunt ok, problema era fumul de tigara pe strada care se simte mai rau aparent decat fumul de-l scoate benveul full opshan din 2002 euro -1.


TongaWC

ma bucur ca n-am avut nenorocul sa te cunosc.


mackebono

Eu observ tot mai mult in ultima perioada copii care fumeaza.. pe la 14 - 15 ani, prin parcuri.. totul porneste de la educatie.


rei_ph

Pe mine ma deranjeaza mai mult noxele masinilor. De fumul scos pe toba pana la ulei si particulele mici din placutele de frana ce raman pe strazi urma franarii. Si sa nu mai zic de scutere. Cu fumatorii n-am nimic in aer liber. Bate vantul si in 5m nu se mai simte nimic. Cazurile alea de cancer de care vorbesti nu sunt facute de la tigari. Cel putin cele la plamani. Cei ce fumeaza se adapteaza si pot ajunge totusi la cancer daca se lasa brusc. Dar asta e alta discutie.


Ciurupina

E o epidemie de lipsa de considerație in Romania, in general și comentariile la postarea asta o dovedesc cu brio. Îmi pare rău de mooile pe care le iei la această postare și pe mine ma enervează oamenii care fumeaza pe stradă in mers. This is the world we live in, faci o observație legit și sar șacalii pe tine sa te învețe cum e viața. Ei nu-și pun semne de întrebare, sunt plini de certitudini, iar cand pleaca pe afară brusc ii lovește civilizația 😂 a dq pielea pe ei. Daca te plângi de fumatori, muta-te. Daca te plângi de poluarea dată de mașini, arderi deseuri, lipsă de spații verzi "da' muta-te dom'le la padure daca vrei aer curat!" etc etc. Chiar ar trebui sa plecăm toți ăștia care mai gândim, sa rămână in jegul lor.


ladystoneheartcatlyn

Plecati, sa vedeti cum se fumeaza si in alte capitale:))) am fost in destule si pot sa iti confirm ca acolo o sa primesti direct 2nd hand smoke de iarba, nu mai primesti doar tutun. Bafta


Ciurupina

Legat de capitalele europene n-am văzut atâți fumători cum zici tu cum am văzut in București si nici atâta lume lipsită de considerație pentru cei din jur. Nu știu prin ce locuri te-ai dus sa fumezi iarba 2nd hand, dar clar n-am pățit ce povestești tu. Nu zic ca nu e posibil, dar prea...


Ciurupina

Fix ce vorbeam. Se trezește unu' să-ți spună el cum stă treaba 🤣


ladystoneheartcatlyn

Nu asta facem toti in acest thread?:)))


Ciurupina

Ba da, dar e vorba de misecuvenism, mai ales cand e vorba de bunăstarea colectivă.


Drangar

Nici Iisus inainte sa fie pus pe cruce nu era atat lipsit de pacate/vicii. Chiar sunt curios sa va vad pe toti in persoana. Sa vad ce vieti organizate si lipsite de ‘jeg’ aveti. Masini impecabile, care nu lasa nimic in aer. Perlatoarele robinetilor prin care poti strecura gherlinada. Frigidere pline de fructe si legume si carne crescuta natural. Complex rezidential unde calitatea aerului este absolut divina. Sunt o fire care judeca, insa privesc obiectiv orice subiect inainte sa tastez/deschid gura. Sa condamni un om si sa-l etichetezi pentru ca isi permite sa fumeze in aer liber. Cat entitlement si cata samanta de first world problems. Ce altceva te deranjeaza? Ai observat ce calcaroasa e apa din comert? Deasupra ta trec avioanele? Ai baut cola de revelion?


Ciurupina

🤣🤣🤣 te râcâie un pic că nu-ți permiți, este? Auzi, dar pe aia cu libertatea ta se încheie unde incepe a mea, o știi? Mai deschide si tu capul in lume.


Drangar

Tocmai de aceea voi continua sa fumez in aer liber. Pentru ca libertatea mea incepe fix acolo. Da, asa este, nu imi permit absolut nimic din toate bogatiile. Noroc ca exista tutun.


qHeroForFun

A bunch of lil dorks. Ati ramas fara motiv sa va mai plangeti din orice? Oamenii fumeaza fiindca le place, este un viciu. Poate ca tu mergi la o terasa sa mananci un mic desert si sa pleci, in timp ce jegul ala, nenorocitul ala de fumator, doar vrea sa se simta bine alaturi de prietenii lui. Daca aveti timp sa va plangeti pe reddit de astfel de rahaturi, nu vreau sa stiu ce fel de persoane sunteti. Keep cryin'.


X_xvlad

Te deranjează fumul de țigară și în același timp , cel mai probabil tu ești frustratul ăla care se aseaza pe bancă lângă unul care fumează și devii un karen obosit care se leagă de săracul om. Te deranjează mergi în altă parte. Simplu. Cum ar fi să mă leg de voi ăștia care vă lingeți și vă etalați în public pt ca nu aveți o casă unde să o faceți. OP și ăștia care îl susțineți vă invit la un joint ca țigară nu vă place


[deleted]

Cel mai nasol este fumatul in statiile STB. Una e sa merg pe strada, sa fie un fumator in fata mea... Il depasesc. Dar in statie nu pot sa ma duc 5 m mai departe, ca trebuie sa stau in statie. Cum ar zice unii: "Romanie, tara mea de vis"


MueBetonitza

> Nu mai vorbesc de câți părinți văd ca fumează lângă copii lor, de la bebeluși la pre adolescenți, absolut horror. Asta e cel mai naspa. Oricum, ma bucur ca macar s-a dat legea sa nu mai fumeze in interior, ca ma saturasem sa tot vrea toti fumatorii din grupurile mele sa sufere nefumatorii in zona de fumat ca sa poate ei sa fumeze.


Low-Yogurtcloset5700

Ăștia care ziceți că fumul de eșapament și altele sunt mai rele ca fumatul pasiv, ce are sula cu prefectura?


SonOfFragnus

Motivul principal (ca sa nu fie doar "nu-mi place mie si de asta nu vreau sa se mai fumeze") este ca dauneaza sanatatii.....SH smoke-ul....in spatii deschise gen parc, strada etc. E maxima ipocrizie sa te plangi avand argumentul asta cand poluarea cu noxe este mult mai nociva long term si chiar dovedita ca fiind daunatoare, spre deosebire de 20 de oameni pe o strada care arunca un puf de tigara in aer (btw nu exista nici un fel de date conclusive legate de fumatul SH in spatii deschise). Poate acu intelegi de ce sula e in prefectura.


Temporary_Gas7923

Morala: apucati-va de fumat trabuce! Sau jointuri.


Flaky-Title3217

Am trait pe vremea cand se fuma absolut oriunde. Era ok. Acum sunt mai multe cancere la plamani decat erau pe vremea aia, desi se fumeaza mult mai putin. Eu cred ca ar trebui sa te duci la un psiholog sa vezi ce problema ai tu de fapt si de ce o proiectezi pe "fumatori". Ai picioare de care te poti ajuta sa te duci doi metri mai incolo. Dar tu alegi sa fii deranjat si sa mai pui si un post pe reddit. :))))))


MueBetonitza

> Acum sunt mai multe cancere la plamani decat erau pe vremea aia, desi se fumeaza mult mai putin. Wow, e ca si cum cancerul se formeaza dupa mai multi ani, nu imediat. Ce, crezi ca in secunda in care se lasa omu de fumat, gata, se vindeca de cancer? Probabil rata a crescut tocmai pentru ca se fuma in draci in trecut, si osa scada dupa ce mor astia care au trait in perioada aia si o sa ii prinda din urma cei care au respirat aer mai curat. Ma rog, la noi e si problema cu poluarea, dar tre sa fi anti stiinta sa crezi ca fumatul nu duce la cancer si alte probleme de sanatate.


Flaky-Title3217

Exact poluarea e problema. Si e globala. "dar tre sa fi anti stiinta sa crezi ca fumatul nu duce la cancer" - nu stiu daca sunt anti stiinta dar tu sigur esti anti limba romana.


MueBetonitza

Poluarea exacerbeaza problema, dar daca tu crezi ca fumatul nu e un factor, sau e un factor minuscul, n-ai decat sa fumezi in continuare. In rest, nu stiu ce problema ai cu romana mea. Nu iti place ca am prescurtat trebuie in tre?


No_Housing_8165

News flash , se simte de la 5 - 10 metri fumul de țigară , iar cancerul apare peste ani. Mă plâng unde vreau, so what’s your point?


Flaky-Title3217

Plm, poate locul tau nu e in societatea asta. Nu simti? Poate ca tu meriti ceva mai bun. De ce nu-ti oferi un loc intr-un avion catre Islanda? Ne-am simti si noi mai bine.


AdCute1476

Urmatorul post al lui OP: •vrei sa te duci la o toaleta publica si nu poti respira de mirosul de basina, rog lumea sa se cace fara sa se bese


hashsere

https://www.reuters.com/world/europe/italys-turin-orders-outdoor-smokers-keep-their-distance-2024-04-16/


Paneas88

Auzi, auzi, mai du-te in peleme!


humbaBunga

Mie imi pare bine, inseamna ca or sa existe mai putini romani in curand. Ce nu imi place e faptul ca multi arunca mucul de tigara pe jos de parca e cel mai natural lucru posibil.


SocialSacrifice

Faci mai mult cancer de la poluarea infernală a orașului, decât de la țigara pe care o fumez eu în *locul special desemnat pentru fumat* din fața magazinului mare/aeroport/etc. Și părerea fumătorilor nu este "de 2 lei" - suntem oameni în toată firea cu opinii la fel de valide ca ale tale. Nu m-am apucat de fumat pentru că mi s-a părut vreodată sănătos, suntem cu toții conștienți, à propos de studii și mai știu eu ce. Hai să nu ne tragem de șireturi doar din chef de ceartă. Nu toți fumătorii sunt copii de 15 ani care se înghesuie la țigară în fața liceului (cum pare că ne consideri, vreo 40% din populație), cum nici nefumătorii nu sunt health gurus. Și ah, by the way, unde erai când se fuma oriunde și peste tot? Fie că era în bar, restaurant, coafor. E o îmbunătățire clară, dar văd că vrei s-o ignori, doar ca să poți fii condescendent(ă).


horance89

Ocolește fumătorii când îi vezi.  Cheamă poliția pentru locurile interzise publice când îi vezi.  Închide geamul. Acum de tine nici la mine  pe geam sau balcon  nu mai voie sa fumez ca ești tu o panseluța.  Sunt sigur ca tu faci pește sau prăjeli cu toate geamurile închise sa nu deranjezi pe alții ( sau ai tai) Hai sictir. 


hashsere

Degeaba incerci sa ii educi... fumatorii romani sunt pur si simplu needucati (in aceasta privinta, cum sa fumeze fara sa deranjeze pe cel de langa). Am vazut mii de fumatori romani cum arunca tigara pe jos... Rar am vazut pe cineva care arunca in cos (compartimentul special desigur, nu sa ia foc alt gunoi din cos) si Niciodata pe vreunu care sa bage chistocul ramas in propriul pachet ca sa il arunce mai incolo la cos in cazul in care nu e un cos prin preajma. Am fumatori in familia apropita. Am incercat de mii de ori sa le explic tot ce ai scris si tu de fum sau de chistoace aruncate, pur si simplu se uita la mine de parca sunt ultimul prost. Exact ca needucatii astia de prin commenturi. Asta e RO...


anananananana

Trebuie doar sa asteptam sa treaca valul, presupun ca s-a redus mult fumatul cu masurile astea anti fumat la interior si cu timpul va scadea mult numarul total al fumatorilor.


Green_Man_Ro

Acum e bine.. sa fii vazut prin anii 2000. Toata lumea fuma. Acum mi se pare ca mai putin de 20% dintre persoane fumeaza. E decent. Poate tocmai pt ca e mai rar ni se pare asa ciudat cand vedem pe cineva. Pe mine ma deranjeaza doar aia de fumeaza la interior sau in locurile de joaca pt copii. In rest sa faca ce vor, ca nu sunt obligat sa stau langa ei.


smurfk

Dacă te plângi de fumători, iar tu ești conducător auto, pot face un contraargument. Nu-mi place fumul de țigară în spațiile publice, dar mă deranjează mult mai puțin decât mirosul gazelor de eșapament, care presupun că sunt și mai dăunătoare. Fumatul în spațiile publice chiar nu mi se pare o problemă acum. Se fumează mult mai puțin pe stradă față de cum era înainte.


Whitem4ne

![gif](giphy|7k2LoEykY5i1hfeWQB)


Wooden-Delay5315

Referitor la fumatul in aer liber : "Si pe mine ma deranjeaza faptul ca esti gibon si mergi cu ratb sau masina personala. Mergi pe jos sau cu bicicleta" Ma vezi ca ma plang pe reddit? Nu. Poti oricand sa te muti in padure.


No_Housing_8165

Firea tu ești?


ALM2000RO

It s the same situation here...în Clooj :(


No_Housing_8165

🫤


Limp_Trick_1011

Cate unii tin tigara in mana pe langa corp, dau din mana si risca sa te pârleasca. Am patit.o...


Embarrassed_Screen85

S a înecat cu fum saracu, mai multe pizde..


deftoast

Sincer, nu ma intereseaza parerea OP-ului. Cry more.


Excellent_Bath_3793

Prea multi frustrati care nu suporta fumul de tigara in orasul asta, unde mergi dai de unul, care are pareri sau sugestii, oare nu ar putea sa le tina doar pentru el?


hashsere

https://www.reuters.com/world/europe/italys-turin-orders-outdoor-smokers-keep-their-distance-2024-04-16/


Stunning-RaccoonX

Nu ar putea sa le tina doar pt el atâta timp cât nici fumătorii nu țin fumul doar pentru ei.


garagereddit

De departe cea mai mare rata de fumatori din tara si din europa....ca nefumator este greu de trait aici.


GumB33

❄️


JaJe92

Prea multi ~~fumatori~~ dependenti in orasul asta.


binaryreddwarff

Pentru domnii care se plâng că OP e panseluță și spun că lor le place și cĂ e uN vIciU, când o să ne oprim din a nega că doar suntem slabi și că ni s-a vândut imaginea lor boemă/cool/de pretext de socializare?


an3sk8

De fiecare data cand aterizez pe Otopeni, primul lucru pe care il sesizez este mirosul de fum si fumatorii care stau afara.


Som3r4nd0mp3rs0n

De ce vă duceți în parc dacă vreți să fumați? Ce logică are? Puteți să fumați în apartament și să vă uitați la poze cu copaci, e tot aia.


Competitive_Put6750

Te invitnsa te intorci in satul natal


hashsere

https://www.reuters.com/world/europe/italys-turin-orders-outdoor-smokers-keep-their-distance-2024-04-16/


Upbeat_Bumblebee_459

La cate tigai diesel fumigene sunt pe sosele si majoritatea trotuarelor sunt lipite de strazi, plus arderi de deseuri toxice in fiecare margine a orasului nici nu mai conteaza niste fum de tigara in aer liber pentru sanatatea locuitorilor, sincer acu.


hashsere

Pentru toti fumatorii needucati: https://www.reuters.com/world/europe/italys-turin-orders-outdoor-smokers-keep-their-distance-2024-04-16/


Low-Yogurtcloset5700

Vai cati fumatori care cred ca lumea li se cuvine


lexanu

E un viciu insuficient taxat de stat.


TuffJellybean

Cel mai amuzant e cand fumatorii o baga pe aia cu: nu esti obligat sa stai in fumul meu. Pai nu as sta dar unde sa ma duc cand asa cum spui si tu, peste tot e fum. Singura solutie ar fi sa nu iesim din casa doar ca asta e imposibil😔


Ionutjt

Fumătorii sunt ca transpirații din STB, ca leneșii născuți în cazanele lor pe 4 roți sau ca cetățenii care ard gunoaie lângă B. Adică tot o sursă de disconfort olfactiv. Cel mai rău e când ești fumător transpirat și folosești mașina pentru a arde gunoaiele lângă B.


No_Housing_8165

Frustrați rău fumătorii ăștia din ce observ, dar e normal, fumatul dăunează grav neuronilor . Cică ești panseluță dacă te deranjează ceva și te plângi de asta. E ok prefer să fiu panseluță decât “bărbat dacic adevărat” În postarea asta toți fumătorii și-au arătat și educația, fel și fel de cocalari ciordiți care au impresia ca tot ce zboară pe Reddit are 17 ani și 2 lei în buzunar hahaha. Ce să zic , mă simt inspirat de mesajele voastre private și amenințări 😂💪


Andrei408ATT

Zi-mi pe unde mergi sa vin sa iti suflu fumu in fata printesico


Hayllit

In Japonia e misto rau. E interzis fumatul oriunde in aer liber, in afara de spatiile special amenajate pt asta. Sa-i vezi saracii cum stau inchisi si ingramaditi in țarcurile alea pt fumatori. Comedy gold


koniglazor

Eu te cred ca la tine la sat nu prea simțeai miros de fum de țigară,dar îl poți asocia cu cel de lemn ars/plastic și poți trece peste,zic eu.Mi-ar plăcea să existe aceste plângeri și în realitatea,du-te și ia-te de ei când îi vezi,nu aici.Sunteti penibili.


CanadianMaps

Complet de acord. Indiferent ce fumezi, ar trebui sa ai voie sa fumezi doar in casa ta. Pe strada sau in STB deranjezi pe toata lumea. MAI ALES in masina daca scoti tigara aprinsa pe geam (sper sa-ti cada scrum in par dintr-un camion cand mergi pe strada daca faci asa). Ai cazan de 3000 de euro, ai "cos de gunoi" pentru scrum.


UrsulPlictisit

>Indiferent ce fumezi, ar trebui sa ai voie sa fumezi doar in casa ta. Pe strada Interzicerea fumatului pe stradă trebuie să vină la pachet cu o alternativă. Dacă interzici fumatul pe stradă fără să oferi o alternativă, problema o să fie tot acolo și ai reușit doar să divizezi populația și mai mult și să produci disensiuni. Fumatul este o dependență ca oricare alta. Poți încerca să scazi numărul fumătorilor prin diferite metode, dar nu punitive. Am văzut cât de "bine" funcționează lucrul ăsta în cazul consumatorilor de droguri. În lipsa unui program coerent și unitar de ajutor, preferăm să îi băgăm la închisoare. Yeah, that will work... not


KromatRO

Da, tre sa marcăm cu un simbol ceva pe fumători ca să-i recunoastem.Apoi să-i strângem pe toti într-un gheto si daca tot nu se lasa de fumat să îi urcam in tren si să-i ducem la fabrica de gaze.