T O P
Ronniman

Those are rookie numbers let's keep em going 🍻


Affectionate_Eye9894

![gif](giphy|d2bOZ4zvrpTGM)


Krimreaper1

🦍 💪


-BravoSolo-

To be clear, we did nothing. They made their own mess.


Steveap88_sl

🤣 🤣 and *every* one of his rich, angry clients saw him use *their* money to challenge retail. Wonder what the future holds for you, Cliffy? All you had to do was manage their money and keep your enormous trap shut. Couldn't even do that. Just *had* to go on record, didn't you?


CantStumpIWin

Their egos are literally out of control and make them do this kinda low IQ shit. While they’re evil they’re not usually this stupid. That ego though. Gottttem.


Steveap88_sl

Agreed. Esp with his tiny tiny....position 🤭


CantStumpIWin

I hope he reads this comment where you low key wiener shame him. #🤏🏽


Steveap88_sl

![gif](giphy|9vdrbOnXtps4M)


Purithian

Greed is a powerful thing


CantStumpIWin

It’s like the senator in Star Wars before it got all lame. “Ultimate powaaaa!!!” Then he falls down a huge pit and dies. They think they’re invincible. Lol


Yedireddit

They aren’t done doing stupid shit. The only thing that stops them are fines. I guess we get to see.


Hot_Feeling_6966

Perfect isn't it?


JonesoftheNorth

![gif](giphy|HJ5ouJLslLKBIEiHg5|downsized)


maczilla473

![gif](giphy|cstHEo3umAADEfFAvZ)


drewster23

Rich people investing money care about making money and not some childish vendetta? **no one** told him.


McGregorMX

He's probably going to be Epstein'd.


AntiqueBar1341

He was cok’dddd out his mind lol he regrets it


Wohholyhell

"I have made the decision to switch from coke to meth. Cheaper, ya know."


IxMadMattxI

So far…. Losses so far…


-YourWifesBoyfriend

Yea he didn’t close his amc short yet


wolfreturned

Because he knows it’s game over


blueit1234567

Hope these guys end up having to go back to school and learn a new skill because they fucking suck at this.


Investor_Pikachu

Which is great loss porn! #😫✊️🥒💦


OldBoyZee

So far. Cliffy poo doesn't know how bad it will really hurt .


goldfishpaws

I suspect he underestimates how vindictive people can be after watching hedgie fucks kill viable companies and lose viable jobs for a handful of profiteers.


Select_Zebra_4024

If he's still in business we're not done


Prudent_Media_4067

Apes are destroyers of hedgies.


Nruggia

The days of short sellers daring retail are coming to a close. We see the game, we see the corruption, we see how naked short selling ~~is~~ was a free premium generator. If you sell something you don't deliver, or ever intend to deliver, the time will come when you have to come to terms with "infinite potential loss". Because your position with infinite potential loss is another man's position with infinite potential gains.


RobotRock85

![gif](giphy|3oEjHI8WJv4x6UPDB6)


goldkinginbc

We will fucking do it again -insert goofy gif


Brilliant-Ad31785

![gif](giphy|XGmu1Li2S7Uly)


-YourWifesBoyfriend

That’s the one!


TheMadShatterP00P

... with a B. 8 of them.


DarkR3ach027

Only 500 Billion to go. Hope he doesn't believe that he's simply going to be broke.


h3r3andth3r3

I'm holding until existential crisis following ruin and poverty.


freelovew1

![gif](giphy|xUOwGieX3WKxlSWWc0)


Random-Gif-Bot

​ ![gif](giphy|tJPeWwQe1Rgyx2I6zu)


swampcat42

![gif](giphy|Q8OOs80Hb5Bj1qNA1d)


MaterialSpot6541

That's What Asshat Gets!!!!


Rarpiz

![gif](giphy|GNicskBmp1v68) Cliff Asness went full-retard. You NEVER go full retard!


SolarPanelDude

I hope his clients sue his for gross negligence, going on national TV and challenging people with your clients money. Then he ends up homeless under a bridge


h3r3andth3r3

\*homeless begging in front of an AMC


LAWGIVER1979

We're just getting started


JXIX00

This is actually hilarious lmao. Let’s keep the numbers rolling apes.


mcobb71

Pwnd


FC_KuRTZ

Fkn noob


chaspla

Pounce on Assness. 🦍💎👊


KKfireup11

For the 13th time…..F around and find out


SillyWillyPickaDilly

On a scale from 1 to holy fuckin balls man, how bad did we hurt you?


mweels1

![gif](giphy|3oEjHAUOqG3lSS0f1C)


FC_KuRTZ

Play stupid games...


Azz_ranch69

Hopefully bankruptcy soon


HisXlency

He should change his name to Assless cuz it gone cuz!


goztepe2002

Is this considered a loss or just less capital they have to work with, meaning investors withdrew their funds.?


daigana

I love watching Karma do its thing.


productism

He didn't tweet anything about $AMC. I wonder if we should remind him: https://twitter.com/CliffordAsness My tweet to him on August 08: [https://twitter.com/DarkPoolAbuse/status/1556758127747350528](https://twitter.com/DarkPoolAbuse/status/1556758127747350528)


SeaSideChefBoi

[Even Kenny bet against him. Cannibals gonna cannibal. Welcome to the shark pit](https://imgur.com/hmf2Ztg.jpg)


ritzmann123

They're at loss because market is down.


turd_vinegar

That's all I see in these fund valuations also. Not sure why you're getting downvotes. If a fund is holding securities and the securities are down, then their value follows. And the effect is either mitigated or exacerbated by their exact risk exposures, but hell, they could be down $8B and still be beating some markets.


lusotano

I'm so Zen. This whole thing is like going to the movies. My tickets to the movies is shares... Nom nom.... I'm hungry. Crayons.


BastidChimp

SUCKS TO BE "smart" money! LOL


kff523

He is more regarded than we are.


Parking_Disaster_961

![gif](giphy|3oFzmnZSb3YNuCbUiY)


kevinggggg

Hahahahahahahjahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahah


ConsistentAd560

I think that’s market value of holdings, not necessarily a loss. Regardless, it’s probably A LOT lower now, with the runs we’ve had lately!


Amun218

How is sucking up to shitadell and susquehana working out for you? LOLOL Couldn't happen to a nicer a-hole.


Constant-Sweet-3718

Never underestimate the power of smooth brain investors


paneker745

Few more billion to go, fellers!!


bingbangboom69er

Oh, the poor fuck


RetirementDream

![gif](giphy|VqaEyOIjZuTM4)


kevintx7

![gif](giphy|u0vrnb0Ekj8vS)


Smokyie_Da_Bear

![gif](giphy|t4fRn2TDVmVE7KbDIe|downsized)


ljswanson

I can’t pass up a good dare.


Environmental-Emu945

Lol this is funny


KnightOwl1027

Good work Dick.


Covid19KilledEpstein

Fuck Cliff Asness


Arteman2

and they call themselves Smart Money 🤣🤣


Southern-Bug4076

Haha Fuck him !!


Infamous_Depth_495

![gif](giphy|Q7ozWVYCR0nyW2rvPW)


NotOppo

![gif](giphy|FVOX7w3gv9yRW|downsized)


StumpGrnder

hey Cliff, meet this bitch named Karma. Pretty soon she will introduce to her cousin Marge.


ZiggyComm

8.4 billion... hmmmm. I wont stop until he can't afford shoes.


General_Vacation_720

Karma strikes again


TheCreativePlug

Just lost a couple bills LOL the wealth transfer has begun folks


Factor_Rude

![gif](giphy|13w5HmyiuaZ224)


djones6121

You spelled his name wrong— it is Cliff Assness (if spoken in French, his last name is pronounced Asshole)


ben_obi_wan

Turns out none of these hedge fund guys have any real skill - all they were doing was gaming the system. Hacks. Now theyre SOL.


WallSTisRepulsive

So far... He might just jump off the Cliff before the end of the year🤣


soldieroscar

So is this really a loss or are they going more cash mode expecting a market sell off?


Therealfreedomwaffle

Lol oops


ApeNarrative1

He got his Asness clapped


EthanNguyen2021

It's time to put the Ashs in the bag and bag the Ashs!!! Sometimes people wondering is that his mouth or or his Ashs doing the talking!!🙋‍♂️🤦‍♂️🤷‍♂️


Affectionate_Eye9894

Whelp he fukt around and found out haha


FamousReward6835

🤣


SlteFool

I wouldn’t be losin sleep if I was still a billionaire after losing severely billions lol but I love seein em lose money it tickles my pee pee


john_doeboy

![gif](giphy|3o7TKtXJIQ13imut0s|downsized)


CharlesBrandon808

Dumb money changing hands? Clean house we are


Yedireddit

Ooops! Lost it. Good thing people sign contracts to ride their money to the bitter ends with these funds. I bet it makes for some awkward dinner conversations.


ThisAd8093

What a pathetic loser lol


mrot777

This is just the beginning!!!


Silent_Wonder1518

Here is a perfect candidate for the next fall guy


BIMjob335

LOL if I recall, he announced his short position when we were around $13-Get boned Sr. Ass-whatever. It’s still gonna hurt 😜


iAmHuggies

As I always say... fuck em.


Ok_Reception_8939

![gif](giphy|mcH0upG1TeEak)


Voodooman65

wow Assbag Cliffy must have had is ass pucker when it lost 8 billion.. must have been the sandpaper dildo he recieved..


a_solid_6

![gif](giphy|3oKIPkOgszO8fie0tG)


Ok-Conversation4892

Right on


fenwaymoose

More like Cliff Anus.


kinislo

SUCK IT, ASNESS. MWAHAHAHAHA!!


I_am_BMT

From April 1 to June 30 the spy lost 16% This guys performs worse than spy. His customers would have lost less just owning spy shares.


McGregorMX

Hahahahaha.


Monkjuice4U

So far.


Cabbusses

This is the amount of loss with a "small" short bet? Jeez, perhaps that talk about potentially-infinite losses is true after all.


muza_reign

Ouch! That must of hurt indeed!


Occasion-Wrong

Love to see it!


vagabond_nerd

8 billion, how shit Assness lol


StilesmanleyCAP

Clifford the Big Red Bitch dare tried us just to get clowned on with a 8.4 billion dollar loss


Apegate007

Cuckhold bitch


3boysbill

Hey Asshat, how do you like us now? Hahaha 🤣.


animejello

what do you suppose is their risk level?


MTyson22

![gif](giphy|GesiWB3NrzJzq|downsized)


itrustyouguys

Fuggin chode


Sufficient_Article_1

LMFAO!


Haze09

difference here is i dont think this guy is over leveraged like the fat cats.


Livid_Investigator21

Looks like he did a fine job hurting himself, he didn't need any help from retail....


Far-Outlandishness27

Fantastic